نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

همایون‌فرمنش: تخریب و انتقاد غیر منصفانه کمکی به والیبال نمی‌کند

  • کد خبر: ۱۷۹۸۹۷
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
همایون‌فرمنش: تخریب و انتقاد غیر منصفانه کمکی به والیبال نمی‌کند
دریافت کننده ملی پوش مشهدی گفت: در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برخی انتقادات غیر منصفانه سودی جز تخریب تیم ملی و والیبال ایران ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های والیبال جام ملت‌های آسیا به میزبانی شهر ارومیه امروز در حالی آغاز می‌شود که تیم ملی کشورمان در روز اول مسابقات با قرعه استراحت رو به رو شده و از فردا رقابت خود را آغاز می‌کند. اما این مسابقات برای تیم ملی والیبال اهمیت ویژه‌ای دارد جایی که می‌توانند با کسب قهرمانی در این رقابت‌ها و استفاده از فرصت میزبانی نه تنها روحیه و اعتماد به نفس خود را بار دیگر بدست بیاورند بلکه امتیازات از دست رفته لیگ ملت‌ها برای کسب سهمیه المپیک را جبران کنند.

در همین راستا به سراغ شهروز همایونفر دریافت کننده ملی پوش مشهدی تیم والیبال رفتیم که بهروز عطایی اعتقادی خاص به او دارد، همایونفرمنش برخی انتقادات را به تیم ملی غیر منصفانه می‌داند و در این خصوص می‌گوید: تخریب تیم ملی و انگیزه بازیکنان و کادر فنی هیچ سودی به حال والیبال ما ندارد و شاید ما را از بازگشت به روز‌های خوب دور کند. وی افزود: در حال حاضر بازیکنان و کادر فنی تیم ملی با میزبانی خوب ارومیه انگیزه بسیار بالایی دارند تا بار دیگر قدرت خود در بین تیم‌های آسیایی را به رخ بکشند و برای قهرمانی در این رقابت‌ها هم قسم شده‌ایم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ادامه داد: قطعا نقد که منصفانه باشد مورد قبول است و به بهتر شدن ما کمک می‌کند، اما بدون توجه به واقعیت‌ها و امکانات به تخریب تیم ملی بپردازیم چه چیزی بهتر خواهد شد؟

وی در ادامه تاکید کرد: والیبال با دستاورد‌هایی که به دست آورده نسبت به خیلی از رشته‌ها مانند فوتبال تنهاست، ما تا جایی می‌توانیم با پتانسیلی که بازیکنان و کادر فنی دارند جلو برویم، اما در قیاس با تیم‌های تراز اول دنیا ما چه شرایط برابر و مشابه‌ای داریم؟

شهروز همچنین تصریح کرد: من و سایر بازیکنان و شاید بازیکنان دیگری که اسمشان در فهرست تیم ملی نیست زمانی که به چنین مسابقه و شرایطی میرسیم چه در تمرین و چه در درون زمین مسابقه قطعا تمام توان خود را میذاریم و برای موفقیت تلاش می‌کنیم. جو و فضای ارومیه به گونه‌ای هست که همه با اعتماد به نفس بالایی چشم انتظار آغاز اولین مسابقه هستیم و توانستیم در بازی‌های تدارکاتی شرایط خوبی را پیش رو بذاریم به همین دلیل است که می‌گویم اگر در این شرایط خانواده والیبال هم متحد با تیم ملی باشند همه در کنار مردم از این مسابقات لذت خواهیم برد.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال در پایان عنوان کرد: امیدوارم با کسب نتیجه دلخواه در این رقابت‌ها گامی بزرگ به سمت کسب سهمیه المپیک برداریم، تیم ملی و خانواده والیبال نیاز به کسب نتیجه مطلوب در این مسابقات دارند تا در آینده با شرایط بهتری برای مسابقات مختلف آماده شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->